Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 26 maja 2015

Old jeans #diy

Hej!

Wreszcie piszę ten post. Zdjęcia mam przygotowane aż do czterech wpisów! Jednak przez brak czasu (spowodowany zawodami i szkołą) nie miałam kiedy zasiąść do laptopa.
Na początek miał być inny temat, ale w ostateczności postawiłam na lekki i przyjemny.

Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, niestety pogoda tego nie pokazuje.
Ja się nie zniechęciłam. Znalazłam stare jeansy i postanowiłam coś z nimi zrobić!

Potrzebne nam będą:


  • jeansy
  • ołówek
  • nożyczki
  • pumeks 
  • igła, wykałaczka lub widelec



Na kolanach (spodni), ołówkiem rysujemy poziomą kreskę.
Sposób jest dowolny. Jeansy możecie mieć ubrane na sobie, albo położyć je na płaskiej powierzchni.
Jak wam wygodniej!




Ja chciałam mieć bardziej odważne jeansy, więc narysowałam prostokąt w okolicach kolan by powstała bardzo duża dziura.



Teraz zabieramy się za wycinanie!





Krawędzie ocieramy pumeksem, żeby nie były "powygryzane".



Widelcem, igłą lub wykałaczką wyciągamy nitki.



Teraz ubierzcie spodnie. Dopracujcie szczegóły i gotowe! 



Mam nadzieję, że nie było to zbyt skomplikowane. Powodzenia i dziękuję za przeczytanie całego posta.






1 komentarz: