Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 7 kwietnia 2015

Like a... #1 Drugie życie

Hej wam!

Rozpoczynam nową serię postów, czyli "like a...", w których będę się upodabniać, hmm...może to za dużo powiedziane, będę naśladować różne gwiazdy, zjawiska, filmy, piosenki. Oczywiście niedokładnie, czasem to będzie jeden szczegół, czasem ze śmiechem potraktowane zjawisko.
Zdjęcia będą na początku postu, spróbuję zrobić tak, by pasowały do tematu postu. Wy. możecie w komentarzach zgadywać co lub kogo miałam na myśli w 'like a...". Na końcu kolejnego postu tej serii, będzie opisane wcześniejsze "like a..."

Zaczynamy!



Dzisiejszą bohaterką posta jest STARA CZERWONA KOSZULA!
Słuchajcie!
Gdy byłam na wakacjach u rodziny, chyba 2 lata temu, znalazłam w szafie od prababci, tą właśnie koszulę. Bardzo mi się spodobała, była taka inna. Moja babcia opowiedziała mi, że to ubranie z jej młodości. Niewiarygodne, że przeleżała w szafie prawie pół wieku(!), a jest w tak dobrym stanie. "Jeśli Ci się podoba, to możesz sobie ją wziąć"- usłyszałam od babci. Była to świetna wiadomość. Już wtedy wiedziałam, że mi się przyda.
I przydała! Jakiś czas temu zrobiłam z Kamilą zdjęcia na ds, właśnie z czerwoną koszulą w roli głównej.
A tutaj jedno zdjęcie z tej serii: 


Warto czasem zaufać starej, porzuconej, zapomnianej rzeczy. Wziąć ją i przywrócić drugie, nowe życie. Gdzie teraz znalazłabym taką koszulę? Może gdzieś bym znalazła, ale czy miałaby jakąś historię? Czy byłaby zabytkiem i czymś co przetrwało tyle lat w nienaruszonym stanie?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz