Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 stycznia 2015

Winter is beautiful!

Cześć!
Zabieram się porządnie za tego bloga, mam tyle zdjęć do opublikowania, tyle do napisania!!!
Zacznę jednak od tej sesji.
W grudniu napisała do mnie Karolina, akurat była na święta w mojej miejscowości, więc to był idealny czas by udać się razem na zdjęcia. We wtorek, dzień przed sylwestrem, w mróz jakiego nie było od dłuższego czasu wypadła nasza sesja!
Z powodu(braku)autobusów, musiałyśmy udać się kilka kilometrów pieszo w miejsce, które zaplanowała modelka. Mimo ogromnego mrozu dotarłyśmy.
Widoki były niesamowite, zamarznięte jezioro, otoczone drzewami, drzewami pokrytymi puchową warstwą śniegu. Coś pięknego.
Porobiłyśmy pamiątkowe zdjęcia krajobrazu i zaczęłyśmy powoli robić zdjęcia. Karolina miała cudowną sukienkę, która w stu procentach dopełniła ten klimat!
Po kilku minutach zaczęły zamarzać mi kolejno ręce i nogi. Kreacja modelki także dopełniła się skórzanymi rękawiczkami haha.
Po ponad godzinie zakończyłyśmy naszą pracę.
Efekty są bajeczne, mam nadzieję, że wam się spodobają.

MOD Karolina Paszek | Lady Ophelia
PHOTO Klaudia Chowaniec | Disparo Scatti






























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz