Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 sierpnia 2014

Druga pasja-kilka rysunków.

Hej wam!
Długo mnie tu nie było.
Powiedzmy,że miałam przerwę wakacyjną.Biorę się za siebie i zaczynam prowadzić tego bloga,tak jak należy :)
Nie wiem czy zauważyliście,że zmieniłam nazwę.Taka już zostanie do końca.
W tym poście chciałabym wam pokazać,że mam także drugą pasję,którą jest rysowanie.Niestety przestałam jakiś czas temu rysować,jednak znów zaczęłam.Tak,tak,muszę się jeszcze wiele nauczyć,ale lubię to.
Przedstawię wam zaraz kilka moich ostatnich prac(na rysunkach są daty).Jedne są lepsze,drugie gorsze,ale myślę,że każda praca mimo wszystko przybliża mnie do sukcesu.







Liczę na szczere komentarze,napiszcie co mogłabym poprawić,bo tego jest wiele,dziękuję,miłego dnia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz